beta

Veelgestelde vragen

Wat betekend het label 'bèta'?

iPhone.nl is nog in ontwikkeling en wordt uitgebreid getest en gemonitord. Iedereen kan zich wel al aanmelden via deze website.


Hoe configureer ik mijn iPhone?

Het configureren van je iPhone of iPad gaat zeer eenvoudig. Volg de onderstaande stappen:


Stap 1: Log met je iPhone, iPad of iPod in op portal.iphone.nl.

Stap 2: Klik op "iPhone of iPad configureren".

Stap 3: Er verschijnt nu een scherm met het profiel. Klik hier op "Installeer".

Stap 4: Klik op "Installeer nu". Eventueel wordt gevraagd om de pincode van je iPhone in te voeren ter controle.

Stap 5: Voer je wachtwoord in en klik op "Volgende"

Stap 6: De installatie is nu klaar en je iPhone ontvangt nu mail! Klik op "Gereed" om de installatie te sluiten.


Hoe stel ik mijn iPhone.nl mail in als standaardaccount?

Ga naar "instellingen", kies dan voor "E-mail, contacten, agenda's". Scrol in dit scherm naar beneden naar het onderdeel E-mail en kies bij de optie "Standaardaccount" voor je iphone.nl account.


Waarom kan ik geen e-mail versturen?

Zorg ervoor dat je e-mail client geconfigureerd is om een gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken voor de uitgaande server. Als alles goed geconfigureerd is en je kunt nog steeds geen e-mail versturen kan het zijn dat je over het limiet van 100 e-mails per 24 uur bent. Dit limiet is ingesteld om het sturen van spam tegen te gaan. Probeer je e-mail later opnieuw te versturen. Wil je meer e-mails per dag kunnen versturen? Neem dan contact met ons op.


Wat zijn de mail instellingen?

Als je handmatig het account wilt instellen dan heb je onderstaande gegevens nodig:

protocoladrespoort
IMAPmail.iphone.nl143 / 993
POP3mail.iphone.nl110
SMTPmail.iphone.nl25 / 587


Blijft de dienst gratis?

De emaildiensten van iPhone.nl blijven gratis. We proberen inkomsten te generen met de adverenties op deze site en de webmail. In de toekomst willen we ook abonnementen aanbieden zonder advertenties.